Begleiten Sie uns auf eine literarische Weltreise!
Buch zum Bücherregal hinzufügen
Grey
Einen neuen Kommentar schreiben Default profile 50px
Grey
Jetzt das ganze Buch im Abo oder die ersten Seiten gratis lesen!
All characters reduced
La Tigressa Lily De Bangkok - Quan Floreixen Les Llavors De La Venjança! - cover

La Tigressa Lily De Bangkok - Quan Floreixen Les Llavors De La Venjança!

Owen Jones

Übersetzer José Mª Solé

Verlag: Tektime

  • 0
  • 0
  • 0

Beschreibung

La Lily va créixer a la botiga dels seus pares en un poble al nord-oest de Tailàndia, a prop de la frontera amb Laos. La primera infància de la Lily va ser generalment feliç, tot i que els seus pares no van mostrar gaire emoció, ja que s'adaptava a la seva edat i cultura. Sigui com sigui, la Lily es va sentir feliç. És a dir, feliços, fins que un home, un amic de la família que ajudava a la botiga, comença a maltractar la Lily amb només onze anys. La Lily no sentia que ho pogués dir als seus pares i van passar gairebé dos anys fins que la sort li va somriure al pati de l'escola i va ser llavors quan una idea va començar a desenvolupar-se a la seva ment per posar fi al seu turment. La solució de la Lily va ser radical però efectiva. L'home no la va tornar a maltractar mai més, però les seves accions van fer que els altres vilatans sospitessin d'ella. La Lily es va anar anant cada cop més solitària fins que, als divuit anys, es va traslladar a més de 1.000 quilòmetres de distància, a la ciutat de Bangkok. La vida a Bèlgica no sempre va ser fàcil perquè sovint faltaven diners. No va trigar gaire que la tensió es tornés insuportable, amb conseqüències desastroses. Però, hauria passat això si no hagués patit abusos de petita? ”La Tigressa Lily a Bangkok” és la història captivadora de la recerca de venjança d'una jove.
Verfügbar seit: 17.06.2025.
Drucklänge: 381 Seiten.

Weitere Bücher, die Sie mögen werden

  • Si la memòria no ens falla - Una conversa conduïda i editada per Julià Guillamon - cover

    Si la memòria no ens falla - Una...

    Quim Monzó, Sergi Pàmies

    • 0
    • 0
    • 0
    Quim Monzó i Sergi Pàmies són dos escriptors popularíssims. Dels seus llibres de narrativa se n'han fet desenes d'edicions. Han col·laborat amb molt d'èxit a la ràdio i a la televisió i han ofert un contrapunt crític i humorístic a temes d'actualitat: del futbol a la cuina creativa i del porno a les manifestacions de l'Onze de Setembre. Fruit de l'amistat que es va iniciar als anys vuitanta, han compartit copes i restaurants, llibres i pel·lícules, obsessions i compulsions. En una llarga entrevista de més de dotze hores, parlen amb Julià Guillamon de la família i la infantesa, dels progres, de la Barcelona moderna, dels programes de ràdio on han col·laborat, de l'articulisme, de la llengua dels seus llibres i de la seva visió de la literatura.
    Sergi Pàmies: "Jo tinc la sensació que una de les característiques d'ell és aquesta: la compulsió per damunt de la mitjana. Jo vaig a rebuf. Jo soc com allò del Marc Màrquez. Si ell sopa dues vegades doncs es sopa dues vegades". Quim Monzó: "Com deia Groucho Marx ¿per què m'hauria de preocupar jo per la posteritat si la posteritat no ha fet mai res per mi?".
    Zum Buch
  • Xavier Folch editor i polític - Materials per a una biografia - cover

    Xavier Folch editor i polític -...

    Jordi Amat, Jaume Subirana,...

    • 0
    • 0
    • 0
    Xavier Folch (1938-2021) ha estat un dels grans editors de la Catalunya democràtica. Figura clau del sistema literari i del catalanisme d’esquerres durant més de mig segle, els seus silencis contrapuntejaven una llarga trajectòria d’antifranquisme compromès, i el seu afany de connectar idees, llibres i persones va ajudar a construir una de les xarxes d’intel·lectuals i polítics més sòlides i brillants del país. 
    Aquest volum és fruit de llargues converses que els escriptors Jordi Amat, Josep M. Fonalleras i Jaume Subirana van mantenir amb Folch, i descobreix els eixos i les fidelitats de la seva biografia. El llibre es complementa, a manera d’homenatge fragmentari al mestre, el mentor i l’amic, amb un àlbum fotogràfic comentat i una breu antologia de textos escrits pel mateix Folch o que en recullen les paraules i que il·lustren molt bé les seves dues grans passions: la literatura i la política.
    Zum Buch
  • Unsex me! - cover

    Unsex me!

    Jaume Ferrer

    • 0
    • 0
    • 0
    "De vegades sembla com si tinguéssim els ulls tancats amb parpelles de pedra que haguessin perdut tot moviment voluntari i involuntari d'obrir-se en algun moment. A vosaltres us desitjo aquesta vergonya: la monstruositat d'unes parpelles de pedra immòbils, però sempre obertes."
    
    El primer dia d'escola els companys de classe decideixen que en Jacob és una nena i que és intocable. L'home que al cap dels anys estima el seu cos els odia amb tot l'odi que el Jacob no els ha tingut. Però l'amor se'l menja de viu en viu.
    
    Aquest llibre és una venjança i una declaració d'amor. ¿Com ser dues coses contràries alhora? Unsex me! tracta d'això. I ens posa, als que llegim, en un lloc on fer trampa és impossible. ¿Quants lectors voldran quedar-s'hi fins al final? Els que ho acceptin en sortiran fecundats per la seva veritat, per la seva bellesa.
    Zum Buch
  • Dos infants i la guerra - Records de 1936-1939 - cover

    Dos infants i la guerra -...

    Joan Reventós i Carner, Jacint...

    • 0
    • 0
    • 0
    Joan i Jacint Reventós són fills de dos germans molt avinguts i que comparteixen els ideals del catalanisme catòlic i liberal d'una família de professionals liberals benestants. L'esclat de la Guerra Civil espanyola els acaba col·locant, però, en bàndols enfrontats. Els Reventós Carner es quedaran a Barcelona, a la seva torre de la part alta de la ciutat. Els Reventós Conti marxaran a Itàlia i, posteriorment, a l'Espanya "nacional". El tòpic de la guerra fratricida serà per a ells encara més cruel. Quan es retrobin de nou a Barcelona, el gener del 1939, el seu món d'abans s'haurà enfonsat per sempre. Quaranta anys més tard, just abans de la mort de Franco, els dos cosins expliquen com van viure les infàncies respectives en aquestes circumstàncies tan difícils, en un llibre que ara es reedita en una versió corregida i anotada, i que incorpora com a epíleg el text de presentació que Jaime Gil de Biedma va escriure per a la traducció castellana del llibre.
    Zum Buch
  • Solito - Una història real - cover

    Solito - Una història real

    Javier Zamora

    • 0
    • 0
    • 0
    «Solito és una revelació.» Daniel Alarcón
    Quan en Javier tenia nou anys li van dir que podia començar el «viatge». Dies després va deixar la petita vila d'El Salvador on vivia i es va dirigir, sota la tutela d'un coiot, cap a Guatemala. Després vindrien Mèxic i, finalment, la frontera dels Estats Units, on l'esperava la seva mare, que feia anys que no veia, i el seu pare, de qui no se'n recordava. Però el que havia de durar dues setmanes es va acabar convertint en un periple de dos mesos que el va portar a travessar deserts, enganys i situacions límit inesperades.
    Solito és la història d'un nen que ens guia amb la mirada neta a través d'una experiència que li deixarà una empremta per a tota la vida. És el trauma de la immigració com no ens l'havien explicat mai. És una ruta que es comença sol però que només es pot acomplir amb l'ajuda de les persones que van apareixent pel camí. Solito és la humanitat necessària; la família inesperada.
     
    The New York Times — «Solito és tant una obra de curació personal com una crida implícita als països, els Estats Units inclosos, perquè s'enfrontin a les dificultats i els perills que la immigració va suposar per a Zamora, i als riscos que
    encara segueix comportant per a moltes altres persones.»
    Dave Eggers — «Una història fascinant de perseverança i de tot el que poden arribar a fer els éssers humans per ajudar-se en els moments més difícils.»
    San Francisco Chronicle - «La màgia d'aquest llibre no només rau en la veu seductora del jove Javier, ni en el viatge esgarrifós i la valentia immensa dels immigrants, ni en el relat del viatge d'un heroi en formació. Es fa difícil conciliar el fet que aquest llibre no hagi estat sempre entre nosaltres. Com pot ser que una cosa tan essencial i fonamental per a la història d'Amèrica encara no formi part del nostre cànon?»
    Zum Buch
  • Maria Antonieta - cover

    Maria Antonieta

    Stefan Zweig

    • 0
    • 0
    • 0
    Stefan Zweig diu, a la introducció d'aquest llibre, que la història, aquest gran demiürg, no té cap necessitat d'un caràcter heroic com a protagonista principal per aixecar un drama estremidor. Essent Maria Antonieta una nena, li concedeix com a llar una cort imperial. Quan és adolescent, li atorga una corona. Durant anys la malcria i avicia. Eleva aquesta dona als cims més alts de la fortuna i després la deixa caure a poc a poc d'una manera refinadament cruel.
    
    Maria Antonieta va tenir una existència diàfana i insubstancial fins que la Revolució Francesa la va empènyer a l'ull de l'huracà de la història. I és en la presó més obscura, sepultada de calúmnies, que aquella dona mediocre assoleix finalment una dimensió tràgica i esdevé tan gran com el seu destí.
    
    Stefan Zweig relata de manera magistral la vida regalada de Maria Antonieta d'Àustria, reina de França, a la cort de Versalles, el seu captiveri i la seva mort a la guillotina. Només algú amb un formidable coneixement de l'ànima humana podia emprendre un viatge com aquest a un dels moments més apassionants de la història. Perquè Zweig, a «Maria Antonieta», fa un relat vibrant i documentat de la convulsa Revolució Francesa, sembrat de luxes, misèries, traïcions, estafes, evasions, intrigues, lleialtat, deslleialtat, execucions i sacrificis.
    
    «He llegit Maria Antonieta en dos dies amb l'ai al cor. Com s'enlaira i enlaira fins al final. Era matèria per a un mestre i vostè és un mestre en la matèria. Estic entusiasmat»
    Joseph Roth
    
    «Tinc una obsessió malatissa. No puc desenganxar-me de `Maria Antonieta'»
    Juliana Canet
    
    «Un prodigi. Quina meravella, de vegades, l'art, la literatura»
    Núria Cadenes
    
    «Meravella de llibre. Que bé que hi sigui en català!»
    Anna Guitart
    Zum Buch