Rejoignez-nous pour un voyage dans le monde des livres!
Ajouter ce livre à l'électronique
Grey
Ecrivez un nouveau commentaire Default profile 50px
Grey
Abonnez-vous pour lire le livre complet ou lisez les premières pages gratuitement!
All characters reduced
El diable no viu a l'infern - cover

El diable no viu a l'infern

Franck Bouysse

Traducteur Maria Llopis

Maison d'édition: Editorial Alrevés

  • 0
  • 0
  • 0

Synopsis

Les Doges és un paisatge idíl·lic a les profunditats de les Cévennes. Allà viu en Gus, un camperol de mitjana edat, solitari i silenciós que es passa els dies aïllat al camp amb les vaques, la fusta i les reparacions de tota mena, i amb l'única companyia del seu gos Març. A prop de la granja, viu també l'Abel, un veí benèvol amb qui es fa amic i confident. La seva vida transcorre tranquil·la i serena, fins que mor l'abat Pierre, quan començaran a passar fets inusuals, amb visites del tot imprevistes. Franck Bouysse ens endinsa en un noir rural, una escriptura poètica farcida de metàfores i diàlegs brillants, envoltada d'una atmosfera freda i endimoniada i d'unes muntanyes vertiginoses que ens abocaran a la vora d'un precipici que duu irremeiablement cap a l'abisme.
Disponible depuis: 28/01/2022.
Longueur d'impression: 204 pages.

D'autres livres qui pourraient vous intéresser

  • Els crits - Premi Documenta 2024 - cover

    Els crits - Premi Documenta 2024

    Víctor Recort

    • 0
    • 0
    • 0
    Premi Documenta 2024
    
    Durant un temps, l'Eloi, el Milà i el Coco van ser gegants: tres estrelles desorbitades famolenques de ràbia que habitaven el prime time nocturn de la teleporqueria. Bramaven cada nit destrossant personatges de baixa estofa a canvi de dos milions i mig de pessetes. Ara, tota una vida després d'aquells anys de glòria, aquests mercenaris caiguts en desgràcia es retroben per un últim encàrrec: desfer-se del cadàver de la nena tomàquet. Els crits és una novel·la addictiva i vertiginosa que retrata l'ocàs d'un món que ha deixat d'existir, i la decadència d'uns personatges fills d'una època on la quota de pantalla es guanyava a cop d'escàndols i barbaritats. Amb un estil juganer, personalíssim i sense frens, Víctor Recort retorça alguns gèneres periodístics, com la columna d'opinió i la crònica de successos, en aquesta obra delirant i singular.
    
    El jurat del premi Documenta en va destacar «la lucidesa amarada de recança, el retrat de la decadència d'un tipus de masculinitat i d'una manera d'entendre l'entreteniment, el sentit de l'humor estripat i que alhora desprèn una certa tristesa, i el ritme agilíssim de la trama».
    Voir livre
  • L'àngel negre - cover

    L'àngel negre

    John Verdon

    • 0
    • 0
    • 0
    Torna John Verdon, l'autor del best-seller mundial de Sé el que estàs pensant, amb un nou cas en què l'exdetectiu Dave Gurney arriscarà fins i tot la pròpia vida per posar fi a les macabres ambicions d'un perillós assassí com cap al qual s'hagi enfrontat mai.
    L'Angus Russell, un poderós home milionari, apareix mort a la seva mansió de Harrow Hill amb un tall a la gola. Les empremtes dactilars i l'ADN trobats a l'escena del crim assenyalen com a culpable en Billy Tate, un extravagant habitant del poble relacionat amb temes de bruixeria i amb una coneguda rancúnia contra la víctima. Però hi ha un problema. Després de caure d'una teulada, en Tate va ser declarat mort la vigília de l'assassinat d'en Russell.
    Quan la policia revisa el dipòsit on es troba el cos d'en Tate dins d'un taüt precintat, descobreix que, a més que el cadàver ha desaparegut, el taüt no estava trencat per dintre, sinó per la part exterior.
    De seguida es desferma un circ mediàtic, amb titulars que proclamen: home mort caminant, l'assassí de l'infern, l'assassinat de zombis.
    El poble sencer entra en pànic: comencen a córrer tota mena de teories de conspiració, comença una literal cacera de bruixes i, per tirar més llenya al foc, un apocalíptic predicador amant de les armes encoratja els seus seguidors a una batalla contra Satanàs. Mentre en Dave Gurney s'endinsa en la realitat de Harrow Hill, les víctimes mortals augmenten ràpidament. En Gurney descobreix una xarxa de relacions malaltisses, ressentiments aferrissats i amargues lluites de poder. Cada capa d'enganys que descobreix el porta a una altra. Però finalment en Gurney descobrirà l'estranya veritat al cor dels assassinats, una veritat tan esfereïdora com els titulars amb què es va trobar a l'inici de la investigació.
    Voir livre
  • El ritme de Harlem - TRILOGIA DE HARLEM I - cover

    El ritme de Harlem - TRILOGIA DE...

    Colson Whitehead

    • 0
    • 1
    • 0
    «L'evocació de Whitehead del Harlem de principis dels seixanta, farcida de traïcions i de dobles morals, vidres trencats i somnis perduts, és irresistible. Una carta d'amor a un temps i un lloc.» Hamilton Cain, Star Tribune
    En Ray Carney és un comerciant honest que té una botiga de mobles barats a Harlem. La seva dona està embarassada i sembla que la vida els somriu. Però quan l'economia comença a fer figa, el cosí d'en Ray li demana ajuda per atracar l'històric Hotel Theresa. Serà llavors quan es veurà envoltat de criminals d'alta volada i s'haurà d'enfrontar a un conflicte intern violent: qui és ell? El pare de família honrat o un delinqüent emmascarat? Com podrà salvar el seu cosí i, al mateix temps, mantenir la reputació?
    El ritme de Harlem és un drama moral i alhora una novel·la policíaca. És també un llibre trepidant sobre la raça i el poder. I sobretot és una carta d'amor a un barri, Harlem, ple de personatges originals que brillen amb llum pròpia.
     
    Constance Grady, Vox.com – «Un joc extremament intel·ligent, una novel·la de lladres que també és una obra moral sobre les polítiques de respectabilitat, una comèdia familiar disfressada de gènere negre. El ritme de Harlem es llegeix com un llibre on el seu autor s'ho va passar molt i molt bé mentre l'escrivia. El diàleg té ganxo i ritme però el més admirable de tot plegat és la construcció del personatge d'en Ray, que fa avançar la narració amb una ambició implacable. Aquest llibre és una explosió.»
    Janet Maslin, The New York Times – «Un llibre ric i salvatge que podria passar per literatura de gènere. És molt més que això, però només pel valor que té com a producte d'entreteniment, Whitehead ja hauria de comptar amb el mateix èxit popular queç va rebre amb les dues novel·les anteriors, El ferrocarril subterrani i Els nois de la Nickel.»
    Denny S. Brice, NPR – «Colson Whitehead té dos Pulitzers al seu palmarès, així com molts altres premis per les seves celebra- des novel·les. El ritme de Harlem és un thriller policíac intrigant que n'afegirà uns quants més. És una novel·la fabulosa de lectura obligatòria.»
    Clifford Thompson, The Wall Street Journal – «Una novel·la excitant que t'embolcalla.»
    San Francisco Chronicle – «Vertiginosa, perspicaç i molt divertida. El ritme de Harlem és una novel·la sobre la raça, el poder i la història de Harlem, tot plegat amb aparença de thriller criminal.»
    Walton Muyumba, The Boston Globe – «Enlluernadora. Apassionant i intel·ligent.»
    Steph Cha, Los Angeles Times – «Una lectura espectacularment plaent i alhora literària. També és una novel·la negra addictiva i sense manies.»
    Associated Press – «El ritme de Harlem és una farsa salvatgement entretinguda. Però, com és d'esperar en un doble guanyador del premi Pulitzer i d'una beca MacArthur, Whitehead també ens ofereix una denúncia devastadora i fonamentada històricament de les vides separades i desiguals dels blancs i els negres a la Nova York de mitjans de segle xx.»
    Voir livre
  • Farishta - cover

    Farishta

    Marc Pastor

    • 0
    • 0
    • 0
    "Farishta" és la cinquena novel·la de Marc Pastor i en aquesta ocasió l'autor fa gala de la seva gran qualitat literària i fa una mescla potent de gèneres que inclou aventura, intriga, fantàstic, terror, ciència-ficció i fins i tot romàntic.
    Una novel·la amb un punt de partida apassionant que juga amb els girs argumentals amb mestratge i que, a més, està farcida de referències literàries i culturals. Amb tots aquests ingredients, Pastor ens presenta Farishta, que amb divuit anys acabats de fer, se'n va a treballar en un complex d'illes privat de la Polinèsia Francesa, on descobrirà que res és el que sembla. L'autor planteja amb un gran talent un seguit de qüestions molt interessants en un ambient clarament distòpic que, per contrapartida, situa enmig de paisatges de bellesa paradisíaca.
    Una novel·la que es mereix un lloc primordial entre la lleixa de literatura catalana contemporània.
    Voir livre
  • Volem recollir i altres relats - cover

    Volem recollir i altres relats

    Noèlia Arrotea

    • 0
    • 0
    • 0
    El recull d'onze relats curts, molt curts i no tan curts que ens presenta la Noèlia Arrotea, té com a punt de connexió entre ells la presència d'algun protagonista de la sèrie PSIBORN, a més de continuar denunciant la doble moral de personatges destacats de la nostra societat, perfectament reconeixibles. 
    L'autora ens durà al passat, en el què coneixerem els detalls més escabrosos de "La primera teràpia", a cavall entre Palma, Andorra i la seva estimada Barcelona, a la qual havia arribat feia poc. A "Salvem Catalunya", ens traslladarà a un futur distòpic, que s'inicia a Islàndia, on la presidenta de la Generalitat a l'exili prepara la reconquesta del Principat, mentre el món recula davant dels embats  del Califat. Viurem temps de pandèmia a la Plaça Sant Jaume, una "Confessió" conduïda pel prior de la capella de Sant Jordi, amb un cognom que no és casual. "Albània, capital SUTTON" despulla un entramat mafiós amb la connivència de l'estat, mentre que "Volem recollir" entra de ple amb el món del tercer sector a la Mediterrània, les interioritats d'un vaixell amb patrocinadors aprofitats. El relat més curt és segurament el més colpidor, "El dinosaure català de Monterroso" que ens entestem a fingir que no veiem, com un elefant a l'habitació. "BERRACUS" descriu les interioritats, les reunions que la Catalunya B voldria secretes, l'atac que patim contra la llibertat d'expressió i de creació, uns drets magníficament defensats pel professor Ramon Cotarelo al seu pròleg. La filòloga transsexual que corregeix els textos de la Dra. Arrotea, guanyarà "El premi" literari més important per a obra publicada en català, sabrem com. Seguirem les peripècies parisines de l'ambaixador a l'UNESCO, tot un "Patrimoni immaterial" que nega a la rumba catalana. Pacient de la Dra. Jover, sòcia veterana però júnior a la consulta PsiBorn, veurem com grimpa el pobre "Esguerrat" per les torres de la Sagrada Família. Finalment, imperdible, descobrirem el pensament d'un "Sensat desfermat".
     S'ha especulat molt sobre "la gran novel·la de Barcelona". Però és que no hi ha una sola Barcelona, sinó moltes, superposades i calidoscòpiques, sovint enfrontades o ignorades entre si, com diu en Xavier Díez. No existeix Barcelona, sinó com ens recordava l'enyorat Manolo Vázquez Montalbán, barcelonès, en plural, amb una dimensió més que polièdrica, amb una substància inaprehensible, amb un tacte esmunyedís. Ningú al país escriu ficció tan frec a frec amb l'actualitat del nostre present i amb tanta valentia com la Dra. Noèlia Arrotea. Els seus relats s'avancen fins i tot al periodisme d'investigació nostrat. 
    Una provocadora barreja entre realitat i ficció, ben informada, que denota un coneixement profund de les misèries de l'establishment català. Una lectura que val la pena i que esdevé una font de primer ordre per reconstruir la història d'un temps i d'un lloc concrets. La psicòloga, immigrant més o menys il·legal, és una dona desacomplexada en la seva manera de ser, sense inhibicions socials ni sexuals i amb un instint primitiu de justícia.
    Voir livre
  • Inquisidor - cover

    Inquisidor

    Andreu Martín

    • 0
    • 0
    • 0
    Una novel•la trepidant que segueix el tenebrós camí de l'inquisidor Gabriel de Sanmiguel pel Pirineu. Corre el segle XVII i la Inquisició campa a plaer per la Península Ibèrica. A Barcelona, però, la situació és diferent: els inquisidors no són benvinguts i, sovint han d'anar amb escolta. Quan el Dimoni fa acte de presència en una vall perduda del Pallars, l'inquisidor Gabriel de Sanmiguel i el seu ajudant s'hauran de traslladar per descobrir els misteris dels crims darrera aquesta maledicció infernal. Pel camí s'hauran d'afrontar al terror que s'amaga sota les ombres, demoníaques i humanes, de la vall.
    Voir livre