¡Acompáñanos a viajar por el mundo de los libros!
Añadir este libro a la estantería
Grey
Escribe un nuevo comentario Default profile 50px
Grey
Suscríbete para leer el libro completo o lee las primeras páginas gratis.
All characters reduced
El Meu Gerent Temporal - cover

El Meu Gerent Temporal

Victory Storm

Traductor José Mª Solé

Editorial: Tektime

  • 0
  • 0
  • 0

Sinopsis

Potser no hauria d'haver sortit de casa vestida amb només aquesta combinació súper sexy sota l'abric, en ple hivern. Potser no l’hauria d'haver anat a veure a la meva parella a l'oficina, ni tan sols per Sant Valentí. Potser no m'hauria d'haver despullat davant seu sense assegurar-me abans que estàvem sols. Potser hauria pogut evitar el seu acomiadament i no fer-li perdre el que Stefan considerava la feina dels seus somnis. Potser encara estaríem junts avui. He madurat. He canviat. I llavors, Stefan ja m'havia fet prou mal després de deixar me i desaparèixer seguint el que jo havia provocat. De totes maneres ara no pot tornar i donar-me un tast de la meva pròpia medicina. No em faré acomiadar, oi? oi???
Disponible desde: 29/05/2025.
Longitud de impresión: 188 páginas.

Otros libros que te pueden interesar

  • Dolça i amarga revolució - cover

    Dolça i amarga revolució

    Rosa Guivernau

    • 0
    • 0
    • 0
    Retrocedeix en el temps: Reviu els primers records, les emocions palpitants i l'amor que resisteix les adversitats. 
    Descobreix la Barcelona de 1936 a través d'una narrativa envolvent! "Entre Memòries i Amors: Històries de la Ribera" t'endinsa en un viatge inoblidable pel passat, revelant les passions, els secrets i les emocions viscudes per la nostra protagonista. 
    Una mirada íntima al passat: Amb l'addició d'un diari datat al 1936, l'autor reflexiona sobre la persecució religiosa a Barcelona, oferint una perspectiva única dels esdeveniments històrics que van marcar una època.
    Ver libro
  • Estimades màquines - cover

    Estimades màquines

    Carme Torras

    • 0
    • 0
    • 0
    Sovint no som prou conscients de la importància que atorguem als artefactes tecnològics en el nostre dia a dia, hi interactuem de manera natural, gairebé inconscient, sense adonar-nos de fins a quin punt en depenem, i de com ens estan canviant la manera de pensar, de sentir i de relacionar-nos. A Estimades màquines, Carme Torras —escriptora i professora d'investigació a l'Institut de Robòtica— recull deu relats que giren al voltant d'aquesta qüestió.
    Són històries quotidianes o misterioses, íntimes o divertides, que l'autora ha dividit en tres períodes. Les primeres, incloses a la secció «Màquines d'avui», il·lustren les implicacions ètiques que es deriven de l'ús i abús dels mitjans tecnològics en el moment actual. Pel que fa al segon grup de relats, reunits sota el lema «Màquines d'ahir», se'ns hi mostra la relació quasi nostàlgica que tenim amb la tecnologia que ha quedat obsoleta; i finalment, en les narracions que tanquen el volum, Torras s'endinsa de ple en el territori de la ciència-ficció, i especula sobre la deriva que podrien prendre els avenços en el camp de la robòtica i la intel·ligència artificial en un futur proper.
    Ver libro
  • Passatge al nou món - cover

    Passatge al nou món

    Tània Juste

    • 0
    • 0
    • 0
    Un viatge a un món nou que compartiran dues dones, unides per la seva amistat i pel seu destí. Corre l'any 1918 i el transatlàntic Reina Victoria Eugenia està a punt de salpar. La Berta Casals, nerviosa pel seu futur, contempla la ciutat de Barcelona perdre's a l'horitzó. A Argentina es casarà amb un home que no coneix i començarà una nova vida. Al vaixell coincideix amb l'Abel, un amic de la infància, i amb la Irina Alexandrovna, la filla d'una ballarina russa. Les dues noies es tornen inseparables i els secrets compartits a alta mar segellaran el seu destí.
    Ver libro
  • El passatge - cover

    El passatge

    Maria Carme Roca

    • 0
    • 0
    • 0
    Quan la Regina Soldevila era una nena i jugava a fet i amagar pel passatge de Sert, va creuar la mirada per primer cop amb un noiet esquifit que ho espiava tot des de la seva finestra. Som a finals del segle XIX, la Barcelona de les grans il·lusions. Josep Maria Sert, que acabaria sent el millor pintor muralista del món, es va enamorar de la Regina abans de començar la seva fulgurant carrera d'èxit internacional, i no es van acabar de separar mai del tot. Mentre ell col·leccionava amants il·lustres (Colette, Misia, Roussy Mdivani…), ella procurava formar una família que li fes oblidar la pobresa, els conflictes que sotragaven la ciutat i aquell primer amor. La seva aventura ens emociona i ens obre els ulls a una ciutat fascinant. En el creixement de la Regina hi tindran molt a veure el teatre, els amics, el barri de Sant Pere i un altre passatge més amagat, més humil, que sovint li va servir de refugi. El passatge d'en Cirici: la distància més curta entre la ciutat vella i la ciutat nova. Un dels racons amb més secrets de Barcelona.
    Ver libro
  • Animal trist - cover

    Animal trist

    Monika Maron

    • 0
    • 0
    • 0
    "La millor novel·la que he traduït mai", ha dit Carlota Gurt. Una reflexió sobre la tragèdia d'enamorar-se i sobre la passió que escapa a tota mesura. 
    Al Museu de Ciències Naturals de Berlín, als peus de l'esquelet d'un braquiosaure de dotze metres d'alçada, una dona i un home es coneixen. La seva història, explicada per ella, els propulsa en una dimensió que escapa al temps i a tota forma de mesura. És l'amor dels amants que mai no viuran junts i per a qui el llit és un terreny d'exploració —dels cossos, però també dels records, que de vegades separen més que un mur.
    Animal trist, traduïda arreu del món, és la novel·la que va consagrar Monika Maron com una de les escriptores més importants d'Alemanya. La seva obra, ampla i variada, expressa alguns dels vincles que més estretament lliguen les persones: l'amor, l'odi, la traïció.
    Ver libro
  • Wings - Un Romanç de Ciència Ficció Alienígena de l'Agència de Cites Intergalàctica - cover

    Wings - Un Romanç de Ciència...

    Demelza Carlton

    • 0
    • 0
    • 0
    Després de perdre la feina, en Kamen està més que content d'ajudar el seu amic, encarregant-se del seu nou bar. Fins que algú intenta fer-lo volar pels aires.La Kalina pensava que havia viscut el seu últim desastre quan va deixar la Terra. L'espai se suposava que havia de ser segur. Fins que una copa tranquil·la amb un atractiu cambrer alienígena es torna explosiva. Seriosament, haurà de tornar a salvar el dia?
    Ver libro