Begleiten Sie uns auf eine literarische Weltreise!
Buch zum Bücherregal hinzufügen
Grey
Einen neuen Kommentar schreiben Default profile 50px
Grey
Jetzt das ganze Buch im Abo oder die ersten Seiten gratis lesen!
All characters reduced
Prou! - cover

Prou!

Pilar Rahola

Verlag: La Magrana

  • 0
  • 1
  • 0

Beschreibung

«L’islamofeixisme ens ha declarat la guerra. O en prenem consciència, o perdrem les conquestes de segles.»La tolerància d’Occident amb les dictadures i l’opressió de la dona, la connivència amb Qatar i el diner del petroli, la incapacitat de denunciar l’islamofeixisme... Aquest és un llibre per assenyalar els errors, per fer-nos enrojolar i ajudar a posar fi, de manera definitiva, a tanta estupidesa, tanta ximpleria, tanta inoperància, tanta incapacitat.Cinc anys després de La república islàmica d’Espanya, un crit d’alerta i advertiment de la necessitat de reaccionar davant l’islamisme radical, aquest repte totalitari ha esdevingut gegantí. I Pilar Rahola llança un altre crit: PROU! Un llibre estremidor en què l’extraordinària capacitat discursiva de l’autora ens esperona a preguntar-nos si estem fent tot el que cal fer, en què basem les nostres opinions i com podem revertir la situació. Crítica, combativa, directa. Rahola en estat pur. No ens adonem que ens han declarat la guerra?És hora de dir prou.
Verfügbar seit: 02.12.2015.

Weitere Bücher, die Sie mögen werden

  • Enemiga íntima - Una parella virtual una estafa i un assassinat - cover

    Enemiga íntima - Una parella...

    Susana Peix

    • 0
    • 0
    • 0
    El 8 de juny de 2019, els bombers van trobar el cos calcinat d'un home a casa seva, a Vilanova i la Geltrú. Unes hores més tard, el seu fill Ismael, espontàniament, va confessar davant dels Mossos d'Esquadra ser l'autor material de l'assassinat: «No he trobat cap altra sortida i he hagut de matar el meu pare. Li he clavat un ganivet a l'esquena».
    Un cas que semblava resolt, el mateix dia dels fets, fa un gir inesperat per al cos policial en descobrir la possible implicació d'una tercera persona que hauria induït l'Ismael a cometre el crim.
    Enemic íntim recull en forma de novel·la el que va viure l'Ismael durant un any a través del seu testimoni personal, de les dades extretes del sumari, de les proves que no es van incloure en la instrucció i de les entrevistes a persones del seu entorn més proper.
    Zum Buch
  • Abús invisible - Homes maltractats per dones - cover

    Abús invisible - Homes...

    Miguel Ángel Núñez

    • 0
    • 0
    • 0
    Sovint, la violència es veu exclusivament en termes unilaterals, dirigida per homes contra dones; de fet, la majoria de definicions que es donen van en aquesta direcció, com la que diu que la violència de gènere “és una violència exercida contra les dones perquè són dones, violència que transcendeix fronteres i cultures ique es continua perpetuant malgrat els avenços aconseguits en altres àmbits de la societat” (Ramos, 2012). No obstant això, hi ha un gran silenci respecte a la violència contra els homes, com si l'únic que hi hagués fos la violència contra les dones.El doctor Miguel Ángel Núñez és un destacat professor universitari, escriptor, conseller familiar i conferenciant internacional. Ha escrit més de 100 llibres. Aquest text afegeix un llibre més a la sevaabundant producció literària. Viu a Espanya amb la seva dona, a prop dels seus 2 fills i 4 estimats néts.
    Zum Buch