Join us on a literary world trip!
Add this book to bookshelf
Grey
Write a new comment Default profile 50px
Grey
Subscribe to read the full book or read the first pages for free!
All characters reduced
El dia dels trífids - cover

El dia dels trífids

John Wyndham

Publisher: L'Altra editorial

  • 0
  • 0
  • 0

Summary

En Bill Masen és en un hospital de Londres amb el cap embenat i es perd la pluja de meteorits més espectacular que s'ha vist mai. Però quan l'endemà al matí es treu les benes dels ulls, es troba que un estrany silenci plana sobre la ciutat i que als carrers només hi ha persones cegues que volten, desorientades, i fugen dels trífids, unes plantes grotesques i perilloses de més de dos metres d'alçada. Aviat es toparà amb la Josella, una altra afortunada que també ha conservat la vista, i junts miraran de sobreviure, conscients que el món que coneixien no fa ni vint-i-quatre hores ha desaparegut per sempre.
Available since: 07/31/2023.
Print length: 336 pages.

Other books that might interest you

  • Tina Frankens - cover

    Tina Frankens

    Bel Olid

    • 0
    • 0
    • 0
    La reinterpretació, en clau feminista i juvenil, de Frankenstein, de Mary Shelley.
    La Tina no recorda res del seu passat. Acaba de despertar amb un cos adolorit i ple de cicatrius i l'única veritat que coneix és la de la seva tieta, que la cuidada durant la convalescència. Però els secrets a poc a poc es van desenredant, ja que, a mesura que la Tina va recuperant-se de les ferides, les preguntes es fan més i més intenses. Qui és la seva tieta realment? On són els seus pares? Però la pregunta que més ronda pel seu cap, que no la deixa descansar, és: qui és ella realment?
    Show book
  • Pel·lícula verge - cover

    Pel·lícula verge

    Jordi Sierra i Fabra

    • 0
    • 0
    • 0
    A través de les cinc històries que conformen aquest llibre, Jordi Sierra i Fabra es fa ressò una vegada més de la tan necessària crítica social i toc d'atenció als temes que més preocupen la nostra societat actual.
    Aquest llibre és la seqüela de "Material sensible: Contes cruels", i ens hi planteja alguns dels drames de la humanitat: què passa quan es ven un nen en un país africà, per què algunes famílies rebutgen el naixement d'un bebè si és una nena, o les conseqüències de l'accés a les armes en la vida d'un nen, entre d'altres.
    Són les històries amb les quals el mateix autor s'ha anat trobant al llarg de la seva vida, en els relats dels quals l'han fet partícip, i en els seus viatges.
    Una lectura intensa i cruel per moments, però tan necessària, perquè, en paraules del seu autor: "tan de bo mai no hagi d'escriure un tercer volum".
    Show book
  • La Pimpa i el peix Totó - cover

    La Pimpa i el peix Totó

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Fa un dia preciós i la Pimpa i l'Armand aprofiten per anar a la platja a jugar. A la vora del mar, la Pimpa decideix fer un tomb per l'aigua amb la seva amiga, la barqueta. Però la barca xoca sense voler amb un tronc i es fa un forat al fons. Què farà la Pimpa per ajudar a la seva amiga? Per sort, coneixen a en Totó, el peix volador!  Se'n sortiran? Descobreix-ho a les pàgines del llibre!
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2010 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Show book
  • Mary John - cover

    Mary John

    Ana Pessoa

    • 0
    • 0
    • 0
    PREMI LLIBRETER 2022
    PREMI PETIT TRESOR 2021
    PREMI NO LLEGIU – LA PETITA 2021
    La Maria João decideix escriure una llarguíssima carta adreçada al seu amor de la infància, en Júlio. A través d'aquesta carta anem coneixent els inicis de la seva amistat a la placeta, l'especial vincle que els uneix i com n'arriba a ser d'important en Júlio a la vida de la Maria João (o Mary John, com l'anomena ell). Però el sentiment és correspost o només són imaginacions seves? És l'arribada de la Liliana el motiu del distanciament o la seva relació ja estava sentenciada? A través d'aquest escrit, la Mary John anirà plasmant les reflexions, els sentiments que l'acompanyen en aquest moment en què la seva vida està canviant més que mai. I pot ser, el que havia començat com una carta d'amor acaba responent la pregunta més important de totes: Qui és la Mary John?
    Show book
  • Ràbia - cover

    Ràbia

    Jordi Sierra i Fabra

    • 0
    • 0
    • 0
    La Patricia està a punt de complir 17 anys i tot el que sent és molt intens i confús. Sent ràbia, dolor, rebel·lia, ganes de plorar i de menjar-se el món al mateix temps.
    La Patricia és la protagonista d'aquesta història de recerca i desig. Toca la guitarra, compon, canta, escriu, sap el que "no vol", però està sola per decidir i enfrontar-se al que "sí vol". I en només sis mesos, tot canviarà. L'amor, la música, la literatura… faran que la ràbia trobi una destinació.
    En Jordi Sierra i Fabra ens porta un intens i emotiu relat sobre l'adolescència, la recerca interior, el creixement personal i de com la creativitat plasmada a través de la música i la literatura ens poden servir de brúixola per resoldre totes aquestes qüestions.
    Show book
  • En Thomas i els seus amics - El dia de les locomotores dièsel - cover

    En Thomas i els seus amics - El...

    Mattel

    • 0
    • 0
    • 0
    Després de l'incendi que es va declarar a l'illa de Sodor, en Sir Topham Hatt ha decidit que l'illa necessita un tren de bombers. Per poder lluitar contra el foc, el tren que ha d'arribar necessitarà una mànega. En Sir Topham Hatt envia a en Percy al Centre de Cerca i Rescat de Sodor per aconseguir-ne una, però pel camí, en Percy es trobarà amb una multitud de trens entremaliats que intentaran despistar-lo de la seva feina... Què farà en Percy? Aconseguirà trobar la mànega?
    Show book