Rejoignez-nous pour un voyage dans le monde des livres!
Ajouter ce livre à l'électronique
Grey
Ecrivez un nouveau commentaire Default profile 50px
Grey
Abonnez-vous pour lire le livre complet ou lisez les premières pages gratuitement!
All characters reduced
Guerra al Cel - cover

Guerra al Cel

Aldivan Torres

Maison d'édition: Teixeira Torres Aldivan

  • 0
  • 0
  • 0

Synopsis

"Guerra al cel" és el sisè viatge èpic de l'equip de la sèrie "El vident".  La trama es desenvolupa al planeta Kalenquer, portals dimensionals, antic i actual de São Paulo.  En la primera part, porta com a contingut la gran guerra universal, la guerra dels àngels, i les reflexions pertinents.  En el segon, una aprofundiment en els prejudicis que actualment provoquen una guerra implícita en la humanitat.L'objectiu del llibre és descobrir una mica sobre el destí, la nostra història, la realitat actual de la societat humana, i ens convida a prendre el control de les nostres decisions i potser canviar vells paradigmes.  Tot el que cal és voler, seguir els manaments de Déu, i llavors l'impossible serà possible.Siguem part de l'excepció a aquest món i promoguem el bé.  Déu n'hi do.  Molta sort a tothom i olor al cor. 
Disponible depuis: 23/08/2025.
Longueur d'impression: 134 pages.

D'autres livres qui pourraient vous intéresser

  • Flor de Sardenya - cover

    Flor de Sardenya

    Grazia Deledda

    • 0
    • 0
    • 0
    El 1881, en un petit poble de Sardenya, s'entrellacen les històries de la Lara, àlies Maura, i l'advocat Marco Ferragna, que intenta curar la jove d'una malaltia que la consumeix. Tanmateix, els tractaments no funcionen i en Marco es veurà afligit pel dolor de la pèrdua fins que una altra dona, molt semblant a Lara, li farà reviure el cor.
    Amors, assassinats, odis, misteris, paisatges i energies ancestrals gràcies a una llum que tot ho encén amb alè de prodigi. Flor de Sardenya és un calidoscopi tan vibrant com un dia de mercat i va significar un escàndol a la seva època pel retrat vivíssim d'un poble que no volia ser immortalizat amb aquests termes perquè era com si li haguessin robat l'ànima. I és que, llegint aquestes pàgines sobre una societat que es fonamenta en una sèrie de costums i mites atàvics, acabes com les criatures que enyoren l'obert silenci del cel i de la terra: amb una mescladissa d'emocions que van de l'entusiasme i la tendresa fins a la por i la compassió. Aquest és un llibre sobre una illa, però també una radiografia implacable de l'essència humana i les passions que li corresponen. Amb una extraordinària capacitat descriptiva, que aconsegueix evitar una textura de postal i presentar la força de la natura amb tot el seu esplendor vitenc, Grazia Deledda va immortalitzar Sardenya i els seus redols més personals, i també alguns secrets que ningú no volia que sortissin a la llum.
    Voir livre
  • Allò que només els passa als altres - cover

    Allò que només els passa als altres

    Andreu Martín

    • 0
    • 0
    • 0
    Marc Olvan és un advocat d'ofici en hores baixes, enamoradís i alcohòlic, que no passa precisament per un gran moment. Lidia Pedralba és una mare desesperada perquè el seu fill està en presó preventiva, a l'espera de judici, acusat d'haver violat un nen de 4 anys. Pedralba necessita un advocat per actuar contra Daniel Trujillo, el jutge que ha enviat a la presó el seu fill sense ni tan sols escoltar-lo, alhora que ha deixat en llibertat el cap del perillós clan dels Klimovski, que fa dècades que controla el tràfic de drogues i armes Barcelona. Olvan serà la persona triada per dur a terme la investigació.  
    
    No ho tindrà fàcil: en una ciutat que és escenari de l'escissió dels partits independentistes, el tal Trujillo es creu l'amo del món. Ell i els seus amics, com l'inspector Regueira, dicten sentències i ordres expeditives i es diverteixen d'allò més a la discoteca Racket, un local de moda nocturn de Barcelona on es troben dones encisadores i personatges extravagants. Olvan s'implicarà a fons en el cas i serà testimoni de les anades i vingudes de Trujillo amb els Klimovski, i de les lluites internes del clan.
    Voir livre
  • El cercle de Felanitx - cover

    El cercle de Felanitx

    Miquel Barceló Perelló

    • 0
    • 0
    • 0
    Memòria i mite de Felanitx en l’obra narrativa completa d’un gran savi mallorquí. 
       
    El present volum recull l’obra narrativa completa de l’historiador Miquel Barceló Perelló (Felanitx, 1939-2013), integrada pels reculls de narracions El terme de Manacor (2007) i Trenc d’alba (2009), el text per a una exposició del pintor homònim i convilatà «Miquel Barceló vist per Miquel Barceló» (2010) i la novel·la autobiogràfica L’hivern de 1947, a la vila, «malauradament inconclusa, tot i que no incompleta», com diu Emili Manzano al pròleg. 
    Especialista en la societat d’al-Andalus i les conquestes feudals –en alguna ocasió es va definir com a «estudiós d’exterminis»–, en les obres que constitueixen El cercle de Felanitx va rescatar la memòria del seu Felanitx en una Mallorca en plena postguerra. Precís en les descripcions del poble i els seus habitants, determinat a l’hora de fixar els detalls d’una feta, atent a reproduir tant la parla com els silencis del seu temps, Barceló va bastir en una obra tan breu com vibrant tot «un món d’una absorbent complexitat simbòlica, històrica i emotiva», en paraules de Julià Guillamon.
    Voir livre
  • La bandera de Brigadoon - cover

    La bandera de Brigadoon

    Antoni Carrasco Hortalà

    • 0
    • 0
    • 0
    Els quatre relats encadenats de La bandera de Brigadoon poden ser llegits de manera individual com una experiència narrativa completa, però adquireixen el sentit final recorreguts conjuntament. Enllaçats pel fil de la memòria, exploren l'experiència de l'amor i la paternitat a través de la descripció de relacions de parella en diferents moment de la vida del narrador, i conformen un mosaic que dibuixa la seva educació sentimental.
    Amb una veu narrativa en primera persona i l'evocació d'episodis que es revelen mitjançant salts temporals que ressonen entre ells, de forma inesperada i sorprenent, sovint irònica, La bandera de Brigadoon és la constatació, una vegada més, que la matèria de què està feta tota ficció és el temps.
    Voir livre
  • La catastròfica visita al zoo - cover

    La catastròfica visita al zoo

    Joël Dicker

    • 0
    • 0
    • 0
    Un llibre per fer venir ganes de llegir a lectors de 7 a 120 anys «És un llibre per a adults però també per a nens i avis. De fet, és un llibre per a tothom!» Joël Dicker Falten pocs dies per a Nadal i la visita al zoo de la classe de la Joséphine ha estat una catàstrofe. Ningú no sap què ha passat exactament, però els pares de la nena estan decidits a descobrir-ho. Mentre la investigació avança, a poc a poc comprenem que una catàstrofe mai no arriba sola, que res no és el que sembla i que els esdeveniments poden fer un gir que ningú no s’esperava. La catastròfica visita al zoo ens manté en suspens fins al final. És una novel·la divertida i emocionant, plena de picades d’ullet a la nostra societat, la democràcia, l’educació inclusiva, i el paper que hi juguen els pares i els mestres. «El que més m’emociona, quan parlo amb els meus lectors, són les lectures col·lectives i compartides en família, entre amics, als clubs de lectura. Aquest és el meu intent d’escriure un llibre que pugui ser compartit per tots els lectors, tant és qui siguin i on siguin, mentre tinguin entre set i cent vint anys. Que pugueu llegir amb els fills, la parella, els pares, els veïns, els companys. Un llibre que us faci venir ganes de llegir i de fer llegir».JOËL DICKER
    Voir livre
  • La terra s'ho porta No han donat la llum encara - Temps Obert (XII-XIII) - cover

    La terra s'ho porta No han donat...

    Núria Cadenes

    • 0
    • 0
    • 0
    La Quimeta és la mare del Francesc, la Neus i el Daniel Bastida. L'home se li ha mort a la presó sent innocent, i la Quimeta empeny el carro fent estraperlo a la gola més fosca de la Barcelona de postguerra. Amb quaranta-quatre anys i en plena forma i activitat, la mare pateix un aneurisma, i la família tremola. D'aquí en surten dos destins possibles: si la Quimeta queda incapacitada, el Francesc prendrà les regnes del negoci i el Daniel quedarà anul·lat; si la mare es recupera, el Daniel progressarà a la seva falda fins a convertir-se en un autèntic pinxo relacionat amb el pitjor de cada casa. Les dones, en tots dos casos, agafen el protagonisme que se'ls volia escamotejar. Barcelona és un campi qui pugui de trinxes i còmplices amb el règim. I la vida, a vegades, guanya.
    «La Quimeta toca l'ase i pensa que l'única cosa que tu fas sempre és tenir penques, Daniel, moltes penques. I que no està bé que una mare s'accepti el desequilibri, però que ja de menut eres el meu preferit».
    
    El retorn a la ficció d'una de les escriptores més importants de la literatura catalana actual.
    Aquest volum forma part de la continuació del mític Temps Obert de Manuel de Pedrolo: el retrat literari més profund de la Barcelona de postguerra. 
    Voir livre