Join us on a literary world trip!
Add this book to bookshelf
Grey
Write a new comment Default profile 50px
Grey
Subscribe to read the full book or read the first pages for free!
All characters reduced
La volta al món de la Formiga Piga - cover

La volta al món de la Formiga Piga

Emili Teixidor i Viladecàs

Publisher: Editorial Cruïlla

  • 0
  • 0
  • 0

Summary

La Formiga Piga, empesa per estranyes circumstàncies, dóna la volta al món i ho aprofita per escriure les aventures que li passen i per dibuixar les meravelles que contempla: des dels misteris de les mòmies d'Egipte fins a les formigues d'una banda de jazz novaiorquesa; des dels cangurs australians fins als secrets amagats sota la boira de Londres. Són els carnets de viatge de la Formiga Piga.
Available since: 09/09/2010.
Print length: 112 pages.

Other books that might interest you

  • El gegant egoista - cover

    El gegant egoista

    Oscar Wilde

    • 0
    • 0
    • 0
    Vet aquí que una vegada hi havia un jardí molt bonic, ple duna herba suau, grans flors i dotze presseguers que a la primavera somplien de poncelles de color rosa, i a lestiu, de fruites dolces. Els nens de la zona, en tornar descola, entraven al jardí i shi quedaven a jugar
    La colección Cuentos de bolsillo reúne los cuentos y fábulas de toda la vida relatados con una visión muy actual y acompañados por magníficas ilustraciones de artistas de primera línea. La redacción de los textos en letra ligada es ideal para iniciar a los más pequeños en el placer de la lectura.
    Show book
  • El mar de la tranquil·litat - cover

    El mar de la tranquil·litat

    Josep Sampere i Martí

    • 0
    • 0
    • 0
    Dos nois es troben caminant dins una boira espessa. No paren d'avançar, però els fa l'efecte que no es mouen. No saben qui són ni on són, però és clar que hi fan algun paper, en aquest lloc. A poc a poc descobreixen que són en Maurici i en Mateu, investigadors, i que han de trobar en Santi Volart, un escriptor precoç que ha desaparegut.
    Show book
  • La volta al món en 80 dies - cover

    La volta al món en 80 dies

    Julio Verne

    • 0
    • 0
    • 0
    Phileas Fogg era un ric gentleman britànic, metòdic i sedentari fins a lavorriment. Precisament per aquest motiu, de seguida va agradar molt a Passapertot, el nou criat acabat de contractar. Després duna vida moguda, en la qual havia fet de músic ambulant, de genet en un circ, dequilibrista i fins i tot de bomber, Passapertot buscava una feina tranquilla. Phileas Fogg, però, tenia un defecte: li agradaven les apostes.
    Show book
  • El corb i la guineu - cover

    El corb i la guineu

    Esopo

    • 0
    • 0
    • 0
    En una jornada destiu, un corb volava a la recerca dalguna cosa per menjar. Era gros, amb les plomes negres i el bec gris, i observava el camp que sestenia a sota seu.
    De tant en tant, aprofitant un corrent daire, senlairava més amunt per veure un territori més gran.
    La colección Cuentos de bolsillo reúne los cuentos y fábulas de toda la vida relatados con una visión muy actual y acompañados por magníficas ilustraciones de artistas de primera línea. La redacción de los textos en letra ligada es ideal para iniciar a los más pequeños en el placer de la lectura. 
    Show book
  • Els tres porquets - cover

    Els tres porquets

    Anonymous

    • 0
    • 0
    • 0
    Hi havia una família de porquets que cada any creixia, perqué naixien porquets nous. Un any, com que havien nascut uns altres porquets, la mare va cridar els tres més grans, que es deien Pombo, Golli i Fonfon. "Fills meus, aquí ja no hi cabeu" va dir. "Heu de sortir a voltar món. Bona sort."
    La colección Cuentos de bolsillo reúne los cuentos y fábulas de toda la vida relatados con una visión muy actual y acompañados por magníficas ilustraciones de artistas de primera línea. La redacción de los textos en letra ligada es ideal para iniciar a los más pequeños en el placer de la lectura.
    Show book
  • Màgia d'una nit d'estiu - cover

    Màgia d'una nit d'estiu

    Maite Carranza

    • 0
    • 1
    • 0
    La Marina pensava que, com sempre, la vida era injusta amb ella. Aquell estiu no podria flairar el mar. Shavia quedat amb les ganes, per suspendre; mentre que la seva perfecta i guapíssima germana gran, lÀngela, sho passaria superbé a Irlanda, practicant langlès i fent-li petons al seu nòvio irlandès, en Patrick, que era dallò més guapo. A en C.C. les coses no li anaven gaire millor.  
     Els seus repel.lents pares, fent ostentació de pedagogia, han decidit tallar-li tot contacte amb els jocs dordinador i lobliguen a passar lestiu a Irlanda, a casa duna familia que no té cap ordinador. I és que en C.C. és un autèntic friki, al qual la seva vida paral·lela i virtual lomple completament.  
     Daltra banda, el món màgic dels Tuatha Dé Danann està revolucionat en vigílies de la tradicional cavalcada de la collita. Hi han de desfilar els monarques, però en Finvana, el rei, confia matar de gelosia la seva orgullosa esposa tot cavalcant al costat duna bella humana que les fades han educat per a aquest moment. Per descomptat, la reina Onagh no es quedarà de braços plegats i planeja lliurar-la al Senyor de lAvern.  
     I amb aquests personatges, es configurarà un autèntic embolic, ple dhumor i màgia. La Marina aura docupar el lloc de la seva germana per salvar-li la vida, perquè aquesta ha estat encantada, però les fades no són uns éssers gaire lleials i fiables; a més de conèixer en Patrick en persona, lhaurà de seduir per lliurar-lo a la reina de les fades, encaterinada amb lhumà; a lacadèmia danglès coincidirà amb en C.C., que es convertirà en el seu principal aliat per descobrir les claus del món màgic.  
     Mentrestant, uns malvats pixies els faran la vida impossible fins a fregar gairebé la bogeria. Hi ha atemptats, assassinats, bromes, confusions, segrestos. Màgia i realitat conflueixen en una màgica nit destiu.
    Show book