Begleiten Sie uns auf eine literarische Weltreise!
Buch zum Bücherregal hinzufügen
Grey
Einen neuen Kommentar schreiben Default profile 50px
Grey
Jetzt das ganze Buch im Abo oder die ersten Seiten gratis lesen!
All characters reduced
La Megan Fa Tretze Anys - Un Guia Espiritual Una Tigressa Fantasma I Una Mare Espantada - cover

La Megan Fa Tretze Anys - Un Guia Espiritual Una Tigressa Fantasma I Una Mare Espantada

Owen Jones

Verlag: Tektime

  • 0
  • 0
  • 0

Beschreibung

La Megan en fa tretze (volum 2): A “La Megan en fa tretze”, els pares de la Megan s’ofereixen a llogar una carpa i fer dues festes d’aniversari de la Megan al parc del poble: una per als adults, la família, i l’altra pels amics de l'escola. La Megan està molt entusiasmada amb el pla, però queda totalment anorreada quan coneix al famós DJ local Jack Hammer i un atractiu desconegut li fa un petó d’aniversari.La sèrie Megan la Psíquica - Un guia espiritual, una tigressa fantasma i una mare espantada! La sèrie Megan la Psíquica està formada per vint-i- quatre novel•les curtes sobre una joveneta que s’adona cada cop més que pot fer coses que ningú més de la seva família pot fer. Al primer volum la Megan té dotze anys. Té dues problemes aparentment insuperables. Sa mare està aterrida per les capacitats latents de la seva filla i no només no l’ajuda sinó que fa el que pot per desanimar-la, i ella no aconsegueix trobar un mestre que l’ajudi a desenvolupar els seus poder psíquics sobrenaturals. Perquè ella no només vol saber què es pot fer i com fer-ho sinó cap a on pot orientar les seves capacitats especials. La Megan es una bona noia, així que semblaria obvi que tendiria a usar els seus poders per al bé, però no sempre és fàcil fer el correcte fins i tot si saps què és el correcte. Aquestes històries sobre la Megan atrauran a qualsevol que s’interessi pels poders psíquics, el sobrenatural i el paranormal i tingui entre deu i cent anys. La Megan en fa tretze (volum 2): A “La Megan en fa tretze”, els pares de la Megan s’ofereixen a llogar una carpa i fer dues festes d’aniversari de la Megan al parc del poble: una per als adults, la família, i l’altra pels amics de l'escola. La Megan està molt entusiasmada amb el pla, però queda totalment anorreada quan coneix al famós DJ local Jack Hammer i un atractiu desconegut li fa un petó d’aniversari.PUBLISHER: TEKTIME
Verfügbar seit: 28.06.2024.
Drucklänge: 94 Seiten.

Weitere Bücher, die Sie mögen werden

  • La cartoixa de Portaceli (1272-2022) - Vuit segles de testimoni - cover

    La cartoixa de Portaceli...

    Autores Varios

    • 0
    • 0
    • 0
    Portaceli, degana de les cartoixes hispanes, va viure la seua esplendor al segle XV, quan es va convertir en una de les més influents del regne de València i, fins i tot, de la Corona d'Aragó, la qual cosa va enriquir el seu patrimoni arquitectònic i artístic.  Per commemorar el 750 aniversari d'una institució que encara està viva i serveix als mateixos objectius i finalitats pels quals fou fundada –segueix regint-se per les 'Consuetudines Cartusiae', les normes establertes al segle XII–, es presenta un recull d'una vintena d'estudis 'ad hoc' bastits per investigadors de distinta procedència acadèmica, els quals versen sobre variades temàtiques al voltant de Portaceli, des de l'estudi del seu ric patrimoni i la seua història, fins a formes de posar-la en valor i donar-la a conèixer mitjançant les noves tecnologies. Una contribució excepcional per al seu coneixement que enriqueix les monografies dedicades fins ara a aquesta cartoixa.
    Zum Buch
  • Conversos valencians i Inquisició - Experiències vitals d'una minoria perseguida - cover

    Conversos valencians i...

    Jacob Mompó Navarro

    • 0
    • 0
    • 0
    L'odi religiós, que ha protagonitzat massa vegades la història de la civilització, ha marcat la història dels jueus, com és sabut, amb reiterades friccions amb els poders fàctics. Els discursos inflamats d'odi amb què s'alimentaren les masses populars no ajudaren gaire a l'estabilitat social i els assalts massius a les jueries forçaren els jueus a convertir-se al cristianisme. L'arribada dels inquisidors tornà a posar el focus sobre els conversos i s'encarregaren, tràgicament, d'evitar-ne la integració. Conversos valencians i Inquisició se centra en judicis dels anys 1481-1521 contra valencians en els quals, a banda del desenvolupament dels processos, s'hi observen traces que ens introdueixen en el dia a dia de les famílies. S'hi detecten mostres de religiositat, però també d'amor, d'amistat, de por... I, també, de ràbia i de traïcions. A través de la documentació, comprovem que molts d'aquells conversos valencians treballaven, amaven, odiaven, s'insultaven i s'estimaven en valencià; en la llengua, en definitiva, que els era pròpia.
    Zum Buch
  • Desterrats per ordre de Carles III - El llarg exili dels jesuïtes valencians - cover

    Desterrats per ordre de Carles...

    Francesc-Joan Monjo Dalmau

    • 0
    • 0
    • 0
    L'any 1767, els jesuïtes que vivien a l'antic regne de València (190 en total) van patir les conseqüències del fet històric que més va commoure l'Europa catòlica del set-cents: l'expulsió de la Companyia de Jesús dels dominis de Carles III. A partir de les fonts documentals, es reconstrueixen els esdeveniments des de l'assetjament inicial a aquests religiosos valencians, amb la consegüent expulsió, l'exili involuntari a Còrsega i a Itàlia i, finalment, el retorn a terres valencianes quaranta-nou anys després. Una panoràmica completa, doncs, del procés fins a la restauració de l'orde jesuític i el restabliment d'aquest a València, el 1816.
    Zum Buch
  • Herètics - cover

    Herètics

    G. K. Chesterton

    • 0
    • 0
    • 0
    A «Herètics», G. K. Chesterton dibuixa una crítica personalíssima a les opinions religioses del nostre temps. Dirigit al sentit comú de l'home comú, singular no tant per l'estricta originalitat de les seves idees, sinó pel seu particular punt de vista, aquest llibre ens condueix, amb una curiosa barreja d'humor i obstinació agosarada, pels camins d'una excepcional contribució a un dels debats fonamentals del món contemporani. Aquesta edició recupera l'excel·lent traducció de Pau Romeva que es va publicar per primera vegada a Edicions de La Nova Revista el 1928.
    
    «Chesterton, juntament amb Oscar Wilde i Mark Twain, forma part de la tripleta de fabricants de màximes, aforismes i frases lapidàries més important de les lletres angleses modernes».
    Carles Ribera, «El Punt Avui»
    
    «La literatura i les reflexions de Chesterton són un eco constant en la nostra cultura».
    Francesc Ginabreda, «Núvol»
    Zum Buch
  • Els llibres de Consells de la vila de Vila-real I (1377-1394) - cover

    Els llibres de Consells de la...

    VV VVAA

    • 0
    • 0
    • 0
    L'Arxiu Municipal de Vila-real conserva un total de seixanta-quatre Manuals de Consells que abasten des de l'any 1377 fins al 1521, cinc dels quals –els corresponents al segle XIV– són els transcrits en aquest volum (1377-1378; 1382-1383; 1383-1384; 1388-1389 i 1393-1394). Es tracta de documentació generada per la institució de govern local, el consell municipal i els seus representants, i és el resultat del seu aparell burocràtic que prefigura la conservació de la informació que es considerava pràctica, operativa i administrativa. Aquesta documentació reflecteix la quotidianeitat de l'activitat política municipal, que repercutia directament sobre els veïns mitjançant ordenances que regulaven totes les cares de la vida socioeconòmica, a més d'il·lustrar-nos sobre les relacions amb els nuclis propers o sobre altres temàtiques: intents de senyorialització de la vila, qüestions relacionades amb la ramaderia o el sistema de regs i els cultius, els membres de l'oligarquia municipal, els càrrecs, l'activitat creditícia i censal, etc.
    Zum Buch
  • Quinze anys - La primavera revolucionària - cover

    Quinze anys - La primavera...

    Vigdis Hjorth

    • 0
    • 0
    • 0
    «Vigdis Hjorth és una de les meves escriptores contemporànies preferides», Sheila Heti
    
    La vida de la Paula té un ritme plàcid, esquia amb la família a l'hivern, passa els estius a casa l'àvia a Rødøy, o en una cabana a Østfold, va en bicicleta, cull mores i gerds, passeja pels boscos, va a l'escola i menja pastissos que cuina la seva mare: és un ritme que la fa sentir segura i protegida. Fora de la família, que és el centre absolut de la seva existència, també hi ha la Karen, la seva veïna i millor amiga, amb qui passa gran part del temps quan són fora de classe. Però la calma i la placidesa no duren per sempre: un dia, tot just entrada l'adolescència, la Paula descobreix un feix de cartes que la seva mare ha escrit a l'àvia, unes cartes plenes de mentides que expliquen una vida falsa, millorada, inventada. ¿Per què ho fa, això, la mare ¿S'avergonyeix dels fills, del marit, de la família? Quinze anys és una novel·la poderosa sobre els conflictes íntims i existencials del pas a l'edat adulta, una obra exuberant escrita amb una prosa precisa i vigorosa que narra de meravella el desig de llibertat, la necessitat de rebel·lar-se contra les convencions socials i familiars i les ansietats i eufòries d'una etapa sovint convulsa.
    
    «Com Karl Ove Knausgård, Hjorth escriu contra la repressió, contra el tabú d'explicar les coses tal com són», Lauren Collins, The New Yorker
    
    «Les novel·les de Vigdis Hjorth són com grans incendis, destructives i difícils de contenir», Morten Høi Jensen, Literary Review
    
    «Una narradora extraordinària», LA Review of Books
    Zum Buch