Unisciti a noi in un viaggio nel mondo dei libri!
Aggiungi questo libro allo scaffale
Grey
Scrivi un nuovo commento Default profile 50px
Grey
Iscriviti per leggere l'intero libro o leggi le prime pagine gratuitamente!
All characters reduced
Hachiko El gos que esperava - cover

Hachiko El gos que esperava

Lluis Prats Martinez

Casa editrice: SAGA Egmont

  • 0
  • 0
  • 0

Sinossi

El senyor Ueno és professor a la universitat. Un dia, tornant del treball, recull un cadell de gos per a la seva filla. Aviat, la relació entre l'home i l'Hachiko, el gos, es torna especial i propera. El gos l'acompanya fins a l'estació cada matí i l'espera, a la tarda, quan retorna de la universitat. Es crea una relació d'amistat i fidelitat tan forta que sembla que res no la pot trencar. Res, excepte una sola cosa.
Disponibile da: 13/06/2022.
Lunghezza di stampa: 152 pagine.

Altri libri che potrebbero interessarti

  • La Pimpa i el cargol blau - cover

    La Pimpa i el cargol blau

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Els dies de tempesta són ideals per dormir una mica més i la Pimpa ho sap. Però el mal temps també té els seus desavantatges. La Pimpa ho descobreix quan coneix a la Lisa, un petit cargol que ha perdut la seva caseta per culpa de la tempesta. Com s'ho faran la Pimpa i la Lisa per solucionar el seu problema? Esbrina-ho entre les pàgines d'aquest llibre!
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2009 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Mostra libro
  • El Petit Príncep (audiollibre oficial) - cover

    El Petit Príncep (audiollibre...

    Antoine de Saint-Exupéry

    • 0
    • 0
    • 0
    Faula mítica i una narració filosófica que es pregunta sobre la relació entre l'ésser humà i el seu proïsme i el món que l'envolta, El petit príncep concentra, amb una senzillesa que meravella, la reflexió llarga i constant de Saint-Exupéry sobre l'amistat, l'amor, la responsabilitat i el sentit de la vida. O sigui que he viscut sol, sense ningú amb qui de veritat poder parlar, fins que vaig tenir una avaria al desert del Sahara, fa sis anys. S'havia trencat alguna cosa del motor. I com que no anava amb cap mecànic ni amb cap passatger, em vaig preparar per mirar de fer, tot sol, una reparació difícil. Per mi era una qüestió de vida o mort. Amb prou feines tenia aigua per beure per a vuit dies. La primera nit, doncs, em vaig adormir a la sorra a mil milles de cap terra habitada. Estava molt més aïllat que un nàufrag en un rai al mig de l'oceà. O sigui que imagineu-vos la sorpresa que vaig tenir, a trenc d'alba, quan una veueta molt especial em va despertar. Deia: -Si us plau... dibuixa'm un be! -¿Eh!? -Dibuixa'm un be...
    Mostra libro
  • Sota les bombes - cover

    Sota les bombes

    Judith Kerr

    • 0
    • 0
    • 0
    Ja és prou difícil ser adolescent a Londres durant els bombardejos, viure amb els pares, buscar el teu propi camí, enamorar-te i preguntar-te cada nit si aconseguiràs sobreviure a les bombes.
    
    Però encara és més difícil per a l'Anna, que continua etiquetada com "l'enemiga estrangera". Les bombes provenen d'Alemanya, un país que un dia va ser casa seva.
    
    Si Hitler envaeix la Gran Bretanya, quines possibilitats tindrà la seva família, que són refugiats alemanys, de sobreviure?
    Mostra libro
  • La Pimpa se'n va d'excursió amb l'Armand - cover

    La Pimpa se'n va d'excursió amb...

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Uneix-te a la Pimpa i els seus amics en una nova aventura! És l'aniversari de la Pimpa i, com a regal, l'Armand i ella van d'excursió. Pel camí cap al cim de la muntanya, hauran d'acampar sota un cel ple d'estrelles, travessar un riu cabalós i un recórrer un bosc frondós. Davant tots els obstacles, la Pimpa i l'Armand descobriran el més important de tot: el poder de l'amistat.
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2016 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Mostra libro
  • Els Bandolaire - cover

    Els Bandolaire

    Siri Kolu

    • 0
    • 0
    • 0
    La Vilja va de vacances a casa de l'àvia amb els seus pares i la seva germana. Tot d'una, una furgoneta els barra el pas i segresten la nostra protagonista. Els raptors són els Bandolaire, una família d'estrafolaris lladres de llaminadures i xocolatines, un botí que prefereixen als diners, perquè no sabrien pas què fer-ne. La Vilja passarà l'estiu més emocionant de la seva vida a bord de la furgoneta bandolera, dormint al ras i gaudint de copiosos àpats dolcíssims. I també descobrirà un altre tipus de família i una forma de viure gens convencional, però plena de somriures i molt d'amor.
    Mostra libro
  • El poder del lleó - Un conte per aprendre a posar límits - cover

    El poder del lleó - Un conte per...

    Míriam Tirado

    • 0
    • 0
    • 0
    Després de grans èxits com El fil invisible, Sensibles i Infinit. Anar i tornar, arriba el nou audiollibre de Míriam Tirado: un conte per a que els més petits aprenguin a posar límits, ideal per a petits i no tan petits. A en Saül li passa una cosa que ningú entén. Quan alguna cosa no li agrada, es queda paralitzat i no li surten les paraules. Vol reclamar el seu espai, però no sap com. Per sort, en Thor, el gat dels seus avis, li ensenyarà que dins seu té un gran poder: el poder de posar límits. Perquè tots podem aprendre a dir prou i comunicar allò que ens agrada i allò que no. Amb aquest preciós audiollibre, Míriam Tirado, l autora referent de la criança conscient al nostre país, ens parla amb sensibilitat de la importància de posar límits des del respecte i l assertivitat. Per què és important aquest conte? * Ens ensenya a posar límits sense por. * Ens permet comunicar-nos assertivament amb els altres. * Ens ajuda a estimar-nos bé i demanar el nostre espai. * Una historia meravellosa.
    Mostra libro