¡Acompáñanos a viajar por el mundo de los libros!
Añadir este libro a la estantería
Grey
Escribe un nuevo comentario Default profile 50px
Grey
Suscríbete para leer el libro completo o lee las primeras páginas gratis.
All characters reduced
Gro - cover

Gro

Adam O.

Editorial: L'Altra editorial

  • 0
  • 0
  • 0

Sinopsis

La Gro és una noia de 13 anys amb una cicatriu misteriosa a la cara que viu amb la seva mare i una gossa vella i cega que es diu Laika. Li encanta passar l'estona a la llibreria del senyor Sakarias i escriure històries estranyes al seu quadern, històries que de vegades cobren vida. Però quan coneix en Frank, un home misteriós, la seva vida es capgirarà per sempre i es veurà empesa a viure una aventura emocionant i perillosa més enllà de tot allò conegut. 

Les portes del Bosc Biblioteca aviat es tancaran per sempre. Quan això passi, les històries estan condemnades a desaparèixer i els humans entrarem en una era sense sentit: no s'escriuran ni s'explicaran mai més històries noves. Es cantaran les mateixes cançons, es faran les mateixes pel·lícules i s'escriuran els mateixos llibres una vegada i una altra. La Gro serà l'última esperança per salvar-les.
Disponible desde: 06/11/2024.
Longitud de impresión: 168 páginas.

Otros libros que te pueden interesar

  • La Pimpa i l'excursió a la selva - cover

    La Pimpa i l'excursió a la selva

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Prepara't per una nova aventura de la Pimpa. On anirà la gosseta aquesta vegada? Un dia, de bon matí, la Pimpa coneix a en Zezé, un tucà molt bonic. En Zezé li explica que viu a l'Amazones, però que s'ha quedat adormit a una canoa i ha arribat a casa la Pimpa sense voler. Cocodrils, capibares, jaguars… la Pimpa farà molts nous amics a la selva.
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2015 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Ver libro
  • La Pimpa i la seva amiga Pepita - cover

    La Pimpa i la seva amiga Pepita

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Quan la Pimpa decideix visitar el museu de la ciutat, passa una cosa sorprenent: un mamut la convida a entrar dins del seu quadre. La Pimpa començarà així un increïble viatge per la prehistòria i coneixerà un munt d'amics nous. L'abellasaure, la dinosaure Pepita o el conill que no coneix les pastanagues… Descobreix-los tots amb la Pimpa!
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2001 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Ver libro
  • El rovell de l'ou - Una aventura de Mofeta i Teixó - cover

    El rovell de l'ou - Una aventura...

    Jon Klassen, Amy Timberlake,...

    • 0
    • 0
    • 0
    EL SEGON TÍTOL DE LA SÈRIE SOBRE UNA ESTRANYA PARELLA DESTINADA A CONVERTIR-SE EN UN CLÀSSIC. Tornen les aventures d'en Teixó i el seu amic, en Mofeta. Junts van d'excursió al lloc preferit d'en Teixó, el llac de Mai No Acabar, a la recerca d'una àgata. Una vegada hi han acampat, en Mart Pescador apareix sobtadament amb plans malvats. I ara què? Després treu el cap una gallina que té la intenció de quedar-se… Aquí en passa alguna! Els esperen secrets, traïcions, mentides…, però també un resplendent premi del juràssic.
    Ver libro
  • La Pimpa i el cargol blau - cover

    La Pimpa i el cargol blau

    Altan

    • 0
    • 0
    • 0
    Els dies de tempesta són ideals per dormir una mica més i la Pimpa ho sap. Però el mal temps també té els seus desavantatges. La Pimpa ho descobreix quan coneix a la Lisa, un petit cargol que ha perdut la seva caseta per culpa de la tempesta. Com s'ho faran la Pimpa i la Lisa per solucionar el seu problema? Esbrina-ho entre les pàgines d'aquest llibre!
    © Franco Cosimo Panini Editore Spa © 2009 Francesco Tullio Altan / Quipos Srl (P)2022 Saga Egmont
    Ver libro
  • La joia interior - cover

    La joia interior

    Anna Llenas

    • 0
    • 0
    • 0
    Un nou llibre d'Anna Llenas, autora del best seller infantil El monstre de colors.  **Inclou música** Tots naixem amb una joia al nostre interior. És el nostre ésser, el nostre jo vertader, la nostra essència, el més preuat que tenim. Però a mesura que anem creixent, el món ens anima a mirar cap enfora i no pas cap endins, cap a les nostres necessitats, emocions, sentiments...I és així com ens anem desconnectant. Podem passar-nos la vida sencera buscant allò que un dia teníem i que vam perdre. Podem emprendre el camí de la consciència, del creixement personal, on la motivació sigui trobar les respostes dins d’un mateix, més que agafar-les des de fora. Si cuidem i cultivem la nostra essència, podrem recuperar la nostra autoestima i el nostre valor perduts, i, davant els girs i els cops de la vida, ja mai no estarem sols, perquè per fi ens tindrem a nosaltres mateixos. Un llibre meravellós que agradarà igualment a grans i a petits. Els lectors dels llibres de l’Anna Llenas han dit:«Un llibre preciós i de gran profunditat.»Sobre El buit «La història que narra és preciosa i tracta un tema molt encertat.»Sobre T’estimo (quasi sempre) «Anna Llenas ens torna a sorprendre [...] Subratlla la importància de l’empatia, de la llibre expressió, de la recerca de la pròpia sensibilitat davant la vida.»Sobre Talpet Terratrèmol
    Ver libro
  • El valset de la barqueta - cover

    El valset de la barqueta

    Marta Covas Estruga

    • 0
    • 0
    • 0
    El valset de la barqueta és un conte-havanera musicat, per a tota la família, i inspirat en l'aire enamorat que es respira en el dia de Sant Jordi. Seria tan bonic engalanar les lletres... I les roses d'il·lusió farien la resta! Un conte amb ritmes d'havanera per connectar amb la tradició i aquell aire tan especial que inunda els carrers el dia de Sant Jordi. Escrit i bellament interpretat per Marta Covas i musicat per Àlex Solana. Inclou també versió musical perquè vosaltres el pugueu cantar i ballar.
    Ver libro