Join us on a literary world trip!
Add this book to bookshelf
Grey
Write a new comment Default profile 50px
Grey
Listen online to the first chapters of this audiobook!
All characters reduced
Die verbotene Stadt Folge 1: Der Thron des Drachen - cover
PLAY SAMPLE

Die verbotene Stadt Folge 1: Der Thron des Drachen

Hans-Joachim Herwald

Narrator Wolf Rahtjen, Klaus Dittmann, Christian Stark, Achim Schülke, Anika Pages, Ursula Vogel, Hannes Wockert, Stefanie Kindermann

Publisher: All Ears GmbH

  • 0
  • 0
  • 0

Summary

In der "Verbotenen Stadt" wurde der 15-jährige Tsching Kaiser von China. Das konnte nur geschehen, weil seine ehrgeizige Tante im Besitz des kaiserlichen Siegels war. Hatte der alte opiumsüchtige Kaiser es wirklich an sie übergeben?
Duration: 37 minutes (00:36:57)
Publishing date: 2019-10-18; Unabridged; Copyright Year: — Copyright Statment: —